Všeobecné podmínky innogy Mobil

  1. Úvodní ustanovení

    Tyto všeobecné podmínky innogy Mobil (dále jen „Všeobecné podmínky“) tvoří součást smlouvy o poskytování služeb elektronických komunikací a služeb souvisejících a poskytovaných pod obchodní značkou innogy Mobil (dále jen „Smlouva“ nebo „Účastnická smlouva“), kterou jste vy (dále též jen „Účastník“) uzavřel(a) se společností T-Mobile Czech Republic, a. s., IČ 64949681, zaps. v OR u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 3787, se sídlem Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4 (dále jen „Operátor“).

    Všeobecné podmínky upravují vaše práva a povinnosti i práva a povinnosti Operátora při užívání a poskytování služeb elektronických komunikací a souvisejících služeb (dále vše jen „Služby“), které jsou poskytovány pod obchodní značkou innogy Mobil.

    Při jednání o Smlouvě se můžete vy i Operátor nechat zastupovat zástupcem. Vámi udělená plná moc musí být vždy opatřena vaším úředně ověřeným podpisem.


  2. Účastnická Smlouva
    2.1 Uzavření smlouvy

    Pokud chcete uzavřít Smlouvu, řádně vyplňte a podepište formulář Operátora označený „Účastnická smlouva“ (dále jen „Formulář“) a předložte jej jako návrh Operátorovi prostřednictvím kteréhokoli kontaktního místa pro značku innogy Mobil společně s dokumenty potřebnými k ověření vaší totožnosti. Jsou-li splněny podmínky nutné pro uzavření Smlouvy (např. souhlasí-li vaše totožnost s údaji na Formuláři), Operátor vámi předložený návrh přijme a Smlouvu s vámi uzavře. S ohledem na počet zákazníků vás Operátor výslovně upozorňuje, že jakékoli vámi provedené (byť nepodstatné) změny ve Smlouvě (s výjimkou údajů, jejichž vyplnění z vaší strany se předpokládá) tímto prohlášením Operátor automaticky odmítá.

    O uzavření či změně Smlouvy vás bude Operátor informovat rovněž prostřednictvím schránky innogy-Box, kterou naleznete na vašem zákaznickém účtu v samoobsluze na portálu https://samoobsluha.volejtesinnogy.cz (dále jen „schránka innogy Box“). Toto potvrzení nemá charakter potvrzujícího obchodního dopisu a stejně tak vás Operátor upozorňuje, že nebude přihlížet k žádnému vašemu potvrzení, které byste mu zaslal(-a) o uzavření Smlouvy, tj. takové potvrzení nemá vliv na obsah Smlouvy.

    Kvůli případnému pozdějšímu prokázání vaší identifikace při uzavření Smlouvy udělujete Operátorovi (a případně jeho zástupci) souhlas s tím, aby si z vašich předložených dokumentů kopíroval nebo opisoval údaje nutné k vaší identifikaci a tyto údaje archivoval. Obdobné platí v případě, že dokládáte změnu těchto údajů.


    2.2 Obsah Smlouvy

    Obsah Smlouvy tvoří ustanovení uvedená v: (i) formuláři „Účastnická smlouva“ a případně obsah hovoru při telefonickém uzavření či změně Smlouvy, (ii) podmínkách zvláštních nabídek nebo podmínkách sjednaných v samostatné smlouvě, (iii) podmínkách vámi zvolených konkrétních Služeb, (iv) platném Ceníku služeb (dále jen „Ceník“), (v) platných Všeobecných podmínkách a (vi) případně dalších dokumentech, na které budete upozorněn(a). V případě rozporu mezi jednotlivými dokumenty má přednost ten dokument, který je uveden v předchozím odstavci v pořadí dříve než ten, se kterým je dokument v rozporu


    2.3 Aktivace a kvalita Služby
    2.3.1

    Operátor vám aktivuje Službu v co nejkratší lhůtě, ve které je to s přihlédnutím k technickým, obchodním a procesním podmínkám možné, a to, pokud se s vámi nedohodne Operátor jinak, maximálně do 4 dnů od uzavření Smlouvy. Byla- -li Účastnická smlouva uzavírána mimo prostory obvyklé k podnikání nebo za použití prostředků komunikace na dálku, prodlužuje se lhůta o nezbytně nutnou dobu na doručení a zpracování Smlouvy Operátorem, přičemž tato lhůta nebude delší než 10 dní. Obdobně se lhůta prodlužuje i v případě přenesení telefonních čísel či služby od jiného poskytovatele o dobu, po kterou přenesení trvá. Neaktivuje-li Operátor Službu v této lhůtě, má se za to, že od Smlouvy odstoupil. Operátor vám garantuje dobu aktivace pouze tehdy, pokud aktivně spolupracujete (např. vyzvednete si zasílanou dobírku).


    2.4 Doba trvání Smlouvy

    Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou.


    2.5 Změna Smlouvy

    Návrh na změnu Smlouvy jste oprávněn(a) předložit prostřednictvím kteréhokoli kontaktního místa Operátora pro obchodní značku innogy Mobil nebo písemně na adrese Operátora. Budou-li splněny všechny podmínky pro provedení změny, Operátor změnu provede, bude-li to technicky a procesně možné, nejpozději od počátku zúčtovacího období nejblíže následujícího po okamžiku, kdy obdržel váš návrh na změnu. Nebudou-li splněny všechny podmínky pro provedení změny, informuje vás Operátor o podmínkách, za kterých návrh na změnu může přijmout, nebo váš návrh na provedení změny odmítne (například z důvodu vašeho dluhu vůči Operátorovi, při přerušení či omezení Služeb, v průběhu výpovědní doby apod.).

    O změně vašich údajů uvedených ve Smlouvě musíte informovat Operátora vždy do 7 dnů ode dne, kdy taková změna nastala, a doložit doklad, který ji osvědčuje.


    2.6 Ukončení Smlouvy

    Smlouva zaniká dohodou, výpovědí, odstoupením, smrtí nebo zánikem některé ze stran Smlouvy bez právního nástupce.


    2.6.1 Ukončení ze strany Operátora
    2.6.1.1

    Operátor může ukončit kteroukoli vaši Smlouvu písemnou výpovědí s výpovědní dobou 90 dnů ode dne jejího doručení na vaši adresu nebo doručení do schránky innogy Box (podle toho, co nastane později) v následujících případech:

    i. pokud jste ve lhůtě splatnosti nezaplatil(a) tři po sobě jdoucí Vyúčtování, ii. pokud jste v prodlení s úhradou jakéhokoli svého peněžitého dluhu vůči Operátorovi po dobu delší než 90 dnů, iii. nastane-li některá skutečnost uvedená v čl. 3.4 bod (i) až (iv) níže, iv. je-li vůči vaší osobě nařízena exekuce.


    2.6.1.2

    Operátor může ukončit rovněž kteroukoli vaši Smlouvu písemnou výpovědí s výpovědní dobou 30 dnů ode dne jejího doručení na vaši adresu nebo doručení do schránky innogy Box (podle toho, co nastane později), pokud vůči vám je vedeno insolvenční řízení.


    2.6.1.3

    Operátor může od Smlouvy odstoupit v případě, že dojde k pravomocnému prohlášení konkurzu na váš majetek, schválí-li vám soud oddlužení či porušíte-li podstatným způsobem Smlouvu. Operátor může také od Smlouvy odstoupit v případě, neuhradíte-li požadovanou zálohu dle čl. 4.4 ve stanoveném termínu.


    2.6.2 Ukončení z vaší strany

    Smlouvu můžete ukončit písemnou výpovědí s výpovědní dobou 90 dnů ode dne doručení výpovědi Operátorovi. Rovněž jste oprávněn(a) písemně vypovědět Smlouvu bez sankce, vyplývá-li takové právo ze zákona, v takovém případě musíte doručit výpověď Operátorovi nejpozději 10 dnů přede dnem účinnosti změny, která zakládá vaše zákonné právo vypovědět Smlouvu.

    Výpovědi a žádosti o ukončení adresujte v listinné materializované podobě na adresu innogy Mobil c/o T-Mobile Czech Republic, a. s., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4, či se dostavte na kterékoli obchodní místo značky innogy Mobil.


    2.6.3 Přenesení čísla

    V případě, že řádně vypovíte Smlouvu, můžete požádat Operátora v souladu s opatřením obecné povahy Českého telekomunikačního úřadu, které upravuje přenositelnost čísel, o přenesení vašeho čísla do jiné sítě.


    2.6.4 Společná ustanovení

    I po ukončení Smlouvy nadále přetrvávají práva a povinnosti, u nichž je zřejmé, že nemají ukončením Smlouvy zaniknout, např. povinnost zaplatit dlužné částky, smluvní pokuty a úhrady.


    Ukončením Smlouvy zaniká i smlouva o poskytování platebních služeb.

    Při ukončení Smlouvy jste povinen(na) vrátit bez zbytečného prodlení Operátorovi vše, co je jeho vlastnictvím.


  3. Služby
    3.1 Úvodní ustanovení

    Jste povinen (-na) se vždy seznámit s aktuálními podmínkami Služeb, Ceníkem, Všeobecnými podmínkami či oznámeními, která vám v souvislosti s nimi Operátor doručuje.

    Operátor Služby poskytuje zejména ve formě tarifů s měsíčním Vyúčtováním a v režimu předplacených Služeb. Služby jste oprávněn(a) užívat pouze prostřednictvím zařízení schválených pro užití v České republice a k účelu, který je v souladu s platnými právními předpisy a Smlouvou (bližší informace viz např. http://www.ctu.cz/vyhledavani-v-seznamu-schvalenych-zarizeni-texty). Služby jsou určeny pro běžné aktivní využívání, nejsou určeny pro automaticky generovaný či jinak systematicky nastavený provoz (např. stále se opakující odesílání SMS v pravidelných intervalech, odesílání hromadných SMS apod.).

    Vlastníkem práv k softwaru na SIM kartě je Operátor. Bez předchozího souhlasu Operátora nijak nezasahujte do softwaru SIM karty či jiných zařízení Operátora. Bez speciální písemné dohody uzavřené s Operátorem nejste oprávněn(a) umožnit užívání jakékoli služby za úplatu třetím osobám ani poskytovat své služby třetím osobám s využitím sítě či Služeb Operátora či k propojení sítí a směrování hovorů do sítě Operátora.


    3.2 Některé typy Služeb
    3.2.1 Základní Služby

    Operátor poskytuje pod obchodní značkou innogy Mobil na území České republiky následující Základní Služby: (i) telefonní hovory – běžné odchozí hovory a přijímání telefonních hovorů, (ii) bezplatná tísňová volání (tísňová volání lze uskutečnit i bez SIM karty, včetně lokalizace), (iii) služba přenosu dat, (iv) služba krátkých textových zpráv (též jen „SMS“), (v) služba multimediálních zpráv (zejm. MMS).


    3.2.2 Doplňkové Služby

    Doplňkovými Službami se rozumí další Služby dle aktuální nabídky Operátora poskytované pod obchodní značkou innogy Mobil, které jsou uvedeny v Ceníku.


    3.2.3 Služby třetích stran a platební služby

    Některé služby, které můžete užívat, vám neposkytuje Operátor, ale jiné subjekty, a to za podmínek, které s těmito subjekty sjednáte. O tom, že jde o službu třetí strany, vás má třetí strana povinnost informovat nejpozději v okamžiku užití služby. Seznam Služeb třetích stran a jejich poskytovatelů je uveden na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/seznam-obchodnich-partneru.

    Aktuální podmínky čerpání služeb třetích stran jsou popsány v příslušném Kodexu dané služby uvedeném na http://www.platmobilem.cz/kodexy-sluzeb.

    Operátor vás tímto společně s poskytovateli Služeb třetích stran informuje, že veškeré pohledávky, které vzniknou třetí straně za vámi v případě, že využijete Službu třetí strany, příslušná třetí strana postupuje vždy Operátorovi, který vám je může vyúčtovat, a v případě, že je neuhradíte, může je po vás vlastním jménem a na vlastní účet i vymáhat.

    Sjednáte-li si s Operátorem poskytování Platebních služeb, uzavíráte okamžikem prvního využití Platebních služeb s Operátorem smlouvu o Platebních službách. Vedle Smlouvy se Platební služby řídí zákonem č. 284/2009 Sb., o platebním styku, v platném znění, a Obchodními podmínkami Platebních služeb.

    Platební službou je rovněž Služba DMS, prostřednictvím které můžete poskytnout peněžitý dar odesláním příslušné SMS na stanovené přístupové číslo (dále jen „darovací SMS“). Odesláním darovací SMS je mezi vámi a subjektem identifikovaným přístupovým číslem a kódem dané Služby DMS uzavřena darovací smlouva a vám vzniká povinnost uhradit částku rovnající se ceně příslušné odeslané SMS, resp. stanovené měsíční částky podpory.


    3.3 Předplacená služba

    Pro předplacenou Službu se neuplatní ustanovení Všeobecných podmínek, která nelze s ohledem na povahu předplacených Služeb použít, a ustanovení, která jsou v rozporu s podmínkami uvedenými v tomto článku. Smlouvu na předplacenou Službu uzavřete okamžikem prvního úspěšně uskutečněného hovoru, a to na dobu neurčitou. Anonymní předplacenou Službu můžete i bez souhlasu Operátora převést na jinou osobu, musíte však tuto osobu seznámit se Smlouvou a předat jí SIM kartu s bezpečnostními kódy nebo originál dopisu obsahujícího bezpečnostní kódy, příp. nosič obsahující bezpečnostní kódy (dále jen „průvodní dopis, příp. nosič“). Třetí osoba se stane Účastníkem okamžikem převzetí předplacené SIM karty. Operátor je oprávněn považovat za Účastníka osobu, která se prokáže kódem PUK 2 nebo průvodním dopisem, příp. nosičem či obalem SIM karty s bezpečnostními kódy.

    Chcete-li využívat předplacené Služby, musíte nejprve složit finanční částku určenou k čerpání Služeb (dále jen „Dobití SIM karty“). Základní způsoby Dobití SIM karty jsou uvedeny v aktuálních materiálech Operátora pro obchodní značku innogy Mobil nebo na www.volejtesinnogy.cz v sekci o dobíjení kreditu. Operátor následně provede navýšení kreditu vaší předplacené Služby o vámi složenou finanční částku a následně z tohoto kreditu strhává částky za využité Služby (vč. Služeb třetích stran a Platebních služeb). Kredit musíte využít do 6 měsíců ode dne Dobití. Vykáže-li vámi užívaná předplacená Služba záporný kredit, jste povinen(na) bezodkladně provést Dobití SIM karty a dluh vyrovnat. O proplacení nevyčerpaného kreditu můžete požádat do 1 měsíce ode dne ukončení Smlouvy, jinak vaše právo zaniká. Proplacení je zpoplatněno dle Ceníku. Operátor může odmítnout kredit proplatit v případě podezření na zneužití tohoto procesu.

    Poskytne-li vám Operátor kredit převyšující vámi uhrazenou finanční částku (bonusový kredit), můžete jej využít pouze k běžnému čerpání Základních Služeb a nemáte nárok na jeho proplacení. Stejně se postupuje, pokud vám Operátor umožnil převedení nevyčerpaného tarifního kreditu z tarifu s Vyúčtováním na předplacenou Službu. Smlouva na předplacenou Službu zaniká z důvodů uvedených v čl. 2.6 a rovněž v případě, že neprovedete Dobití SIM karty ve lhůtě 12 měsíců ode dne posledního Dobití SIM karty


    3.4 Omezení a přerušení poskytování Služeb

    Operátor vám je oprávněn okamžitě omezit a současně převést do režimu předplacených Služeb či přerušit poskytování Služeb v následujících případech:

    (i) neuhradíte-li řádně a včas Vyúčtování, a to ani v náhradní lhůtě, kterou Operátor stanoví;

    (ii) vznikne podezření, že jste uzavřel(a) Smlouvu na základě nepravdivých údajů nebo že zneužíváte Služby,

    (iii) porušujete podstatně podmínky Smlouvy (zejména užíváte-li neschválená zařízení či jinak ohrožujete provoz sítě, uskutečňujete-li zlomyslná či obtěžující volání, rozesíláte nevyžádané či reklamní zprávy, vykazuje-li provoz znaky automaticky generovaného či jinak systematicky nastaveného provozu atp.), případně nevyužíváte-li SIM kartu ve standardních schválených koncových zařízeních, využíváte-li SIM kartu v zařízeních chovajících se jako GSM brána, atp.,

    iv. nejsou-li splněny podmínky nezbytné pro to, aby vám mohl Operátor poskytovat Služby (u předplacených Služeb např. v případě, že nemáte dostatečně vysoký kredit),

    v. dojde-li k neobvykle vysokému provozu, který přesáhne v průběhu zúčtovacího období dvojnásobek průměrné výše Vyúčtování, nebo k neobvyklému typu provozu (např. hovory do exotických destinací nebo na audiotextová čísla, ačkoli k takovým hovorům v minulosti v takovém objemu nedocházelo); o této skutečnosti vás Operátor informuje SMS zprávou či jiným vhodným způsobem; tímto způsobem se vás Operátor snaží chránit před možným zneužitím Služby, a proto je oprávněn zvolené opatření aplikovat i na jiné Služby a SIM karty než ty, u nichž se problém objevil

    vi. nastanou-li závažné technické nebo provozní důvody, zejména hrozí-li nebo dojde-li k narušení bezpečnosti a integrity sítě nebo dojde-li k narušení bezpečnosti Služeb,

    vii. nastane krizový stav, zejména branná pohotovost státu, živelní pohroma, ohrožení bezpečnosti státu,

    viii. na základě zákona nebo rozhodnutí soudního či správního orgánu.

    ix. nastane-li některá ze skutečností uvedených v čl. 2.6.1.1 (i), (ii), (iv), čl. 2.6.1.2 či čl. 2.6.1.3

    Pokud složíte mimořádnou zálohu (viz důvody dle čl. 4.4 (iii)), bude vám poskytování přerušených či omezených Služeb bez zbytečného odkladu obnoveno.


  4. Cena, zálohy a platební podmínky
    4.1 Ceny, Vyúčtování Služeb

    Ceny za poskytnuté Služby vám Operátor účtuje dle platného Ceníku a vy jste je povinen(na) řádně a včas hradit. Ceny za Služby vám Operátor začne účtovat dnem aktivace zvolené Služby nebo se odečtou z kreditu po využití Služby. Ceny za Služby třetích stran vám Operátor bude účtovat dle podmínek stanovených pro příslušnou Službu třetí strany. Ceny Služeb, jejichž účelem není jen zajištění elektronické komunikace (tedy Služby s přidanou hodnotou), se liší od cen základních Služeb.


    4.2 Vyúčtování Služeb a jeho úhrada

    Vždy po skončení zúčtovacího období vám Operátor vystaví Vyúčtování s náležitostmi daňového dokladu (v textu také jen „Vyúčtování“ či „Faktura“), které obsahuje cenu poskytnutých Služeb (vč. Služeb třetích stran a Platebních služeb) a jiné částky, na které má Operátor nárok (např. zálohy či smluvní pokuty).

    Pokud jste Smlouvu uzavřel(a) či prodloužil (a) dodatkem po 30. 4. 2016, je Operátor oprávněn nastavit (a to i v průběhu trvání Smlouvy) způsob účtování Služeb tak, že ve Vyúčtování bude účtována cena za pravidelný měsíční paušál či paušály za následující zúčtovací období, nikoli za zúčtovací období uplynulé; ostatní ceny za poskytnuté Služby se vyúčtují dle předchozí věty.

    Pokud se s Operátorem nedohodnete jinak, vystaví vám Vyúčtování v elektronické podobě. Vystavení tištěného Vyúčtování může být zpoplatněno dle Ceníku.

    Vyúčtování vám Operátor doručí do 15 dnů ode dne ukončení zúčtovacího období. V případě, že bude z data odeslání Vyúčtování zřejmé, že vám bude Vyúčtování doručeno během posledních 3 dnů uvedené lhůty, prodlouží vám Operátor přiměřeně lhůtu splatnosti Vyúčtování.

    Vyúčtované částky musíte uhradit na bankovní účet Operátora uvedený na Vyúčtování, a to (není-li na Vyúčtování jiná lhůta) do 18 dnů od vystavení Vyúčtování. Vyúčtovaná částka je uhrazena okamžikem připsání platby označené číslem Vyúčtování uvedeným ve Vyúčtování na bankovní účet Operátora. Neoznačíte-li platbu číslem Vyúčtování, které hradíte, ale jednotným variabilním symbolem pro platby (který je vždy uveden ve Vyúčtování) nebo platbu nijak neoznačíte (a Operátor ji i přesto identifikuje), použijí se pravidla pro pořadí úhrady pohledávek dle čl. 4.3 níže. Operátor vás upozorní, pokud neuhradíte Vyúčtování řádně a včas, a stanoví vám náhradní lhůtu k úhradě Vyúčtování, přičemž za prokazatelné upozornění jsou považovány také SMS nebo e-mail.

    Za dobu přerušení poskytování Služeb a omezení poskytování Služeb s převedením na předplacené Služby vám nebudou Vyúčtování za služby elektronických komunikací vystavována.

    Pokud některou z poskytnutých Služeb není možno vyúčtovat ve Vyúčtování za zúčtovací období, v němž byla Služba poskytnuta, vyúčtuje vám ji Operátor v nejbližším možném následujícím Vyúčtování.

    Pokud jste nedostal(a) Vyúčtování ani více než po 40 dnech od dodání posledního Vyúčtování nebo ode dne aktivace SIM karty či Služby, musíte tuto skutečnost neprodleně ohlásit Operátorovi. Nedoručení Vyúčtování nemá vliv na vaši povinnost řádně a včas uhradit ceny za poskytnuté Služby. Podrobný výpis skutečně vyčerpaných Služeb vám na základě vaší žádosti vyhotoví Operátor za úplatu, pokud jej má mít dle zákona k dispozici.


    4.3 Započtení a pořadí úhrady pohledávek

    Operátor použije uhrazenou částku nejprve na úhradu nejstaršího splatného dluhu, a to nejprve na úhradu nákladů spojených s vymáháním pohledávky, následně na úhradu splátek poskytnutých úvěrů, poté na úhradu Služeb třetích stran, dále na úhradu sjednaných splátek za zařízení, následně smluvních pokut a poté na úhradu zbytku vašeho nejstaršího splatného dluhu vůči Operátorovi, a to vždy nejprve na úhradu jistiny, pokud neurčíte jinak. Stejným způsobem je Operátor oprávněn použít vámi složenou zálohu, váš přeplatek nebo jakoukoli jinou finanční částku. Není-li třeba tuto částku takto použít, vrátí vám Operátor takovou finanční částku snížením částky k úhradě v následujícím Vyúčtování.

    Operátor je oprávněn požadovat po vás náhradu nákladů spojených s vymáháním pohledávky a zmocnit třetí osoby k vymáhání pohledávek po splatnosti.


    4.4 Zálohy

    Operátor je oprávněn žádat složení zálohy v případech hrozícího finančního rizika nebo z jiného vážného důvodu. V případě neuhrazení požadované zálohy je Operátor oprávněn odmítnout uzavření Smlouvy, odstoupit od Smlouvy, neprovést navrženou změnu Smlouvy či vám omezit nebo přerušit poskytování Služeb.

    Operátor může požadovat následující zálohy: (i) na Služby; (ii) na roaming, (iii) mimořádnou zálohu, nastane-li některá ze skutečností uvedených v čl. 3.4 bodech (i) až (v), přičemž maximální výše mimořádné zálohy činí zpravidla čtyřnásobek výše vašeho obvyklého Vyúčtování.

    Pokud řádně a včas platíte Vyúčtování a nehrozí žádné finanční riziko, Operátor vám zálohy vrátí snížením částky k úhradě:

    • do v pořadí čtvrtého Vyúčtování od data vybrání zálohy v případě zálohy ad (i) nebo (ii),

    • do bezprostředně následujícího Vyúčtování Služeb bez zbytečného odkladu po zaplacení všech Vyúčtování, ve kterých se projevily události, jež byly důvodem mimořádné zálohy v případě zálohy ad (iii).


  5. Síť a pokrytí

    Operátor se zavazuje provádět opravy a úpravy sítě a její údržbu tak, aby byly provedeny rychle a efektivně, v co nejkratším čase s ohledem na technické a procesní možnosti a druh závady, úpravy či údržby. Provádění těchto činností se může výjimečně projevit dočasným snížením dostupnosti Služeb, o čemž vás bude Operátor přiměřeným způsobem, bez zbytečného odkladu, informovat. Oblasti pokryté signálem pro poskytování mobilních Služeb jsou graficky znázorněny v orientační aktualizované mapě na www.volejtesinnogy.cz v sekci o pokrytí signálem. Vzhledem k charakteru šíření rádiových vln a k omezeným možnostem grafického zobrazení mapy Operátor nezaručuje, že v oblastech dle mapy pokrytých signálem budete mít vždy připojení k síti. Nepokrytí některých částí území České republiky signálem není vadou plnění na straně Operátora a nezakládá vaše právo na odstoupení od Smlouvy.


  6. Odpovědnost a opatření proti zneužití Služeb
    6.1 Opatření proti zneužití Služeb

    Operátor je oprávněn provést změnu vašeho nastavení SIM karty, bezpečnostních prvků (zejména hesel či bezpečnostních kódů), e-mailové adresy či jiných nastavení Služeb i bez vašeho souhlasu v případě, že je toto opatření ve váš prospěch nebo je nutné k řádnému poskytování Služeb (např. je-li to nutné k zajištění funkčnosti služeb či v případě důvodného podezření na zneužití služby).

    Přijměte prosím veškerá potřebná opatření k ochraně svých bezpečnostních prvků (zejména hesel či bezpečnostních kódů). V případě důvodného podezření na jejich prozrazení je neprodleně změňte.

    V případě, že zjistíte ztrátu, odcizení či zneužití vaší SIM karty nebo kterékoli vaší Služby nebo vašich bezpečnostních prvků, neprodleně informujte Operátora, který nejpozději do dvou hodin po přijetí vašeho oznámení učiní opatření k zamezení oznámeného zneužití SIM karty, bezpečnostních prvků nebo Služby.

    Pokud Operátor neučiní v dvouhodinové lhůtě opatření dle předchozí věty, odpovídá za újmu, která vám v důsledku nesplnění této povinnosti vznikla. Za ostatní újmy vzniklé v důsledku ztráty, odcizení či zneužití vaší SIM karty nebo kterékoli vaší Služby nebo vašich bezpečnostních prvků však odpovídáte vy. Bez smlouvy o propojení nesmíte směrovat provoz do sítě Operátora (např. směrování hovorů přes GSM brány). Pokud porušíte zákaz směrovat provoz do sítě Operátora, bude to Operátor považovat za podstatné porušení Smlouvy a vy jste povinen(na) zaplatit Operátorovi smluvní pokutu ve výši 10 000 Kč za každou SIM kartu, kterou máte aktivní v den, kdy je takové směrování poprvé prokázáno.


    6.2 Odpovědnost za újmu

    Mějte prosím na paměti, že odpovídáte za jednání jakýchkoli třetích osob, kterým jste umožnil(a) užívat Služby. Odpovídáte rovněž za nedostatečnou ochranu vašich bezpečnostních prvků či zneužití Služeb v případě, že jste nevyužil(a) možnosti jejich zabezpečení.

    Operátor neodpovídá za kvalitu hovorů uskutečněných prostřednictvím počítačové sítě Internet, za plnění třetích stran ani za vaše data uložená na SIM kartě či v jiných zařízeních, která užíváte při poskytování Služeb.

    Pokud jste mohl(a) Službu využít jen částečně nebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně Operátora nebo z důvodu nedodržení kvality Služeb, Operátor vám přiměřeně sníží cenu Služby nebo po dohodě s vámi zajistí poskytnutí Služby náhradním způsobem. V případě závad zajistí Operátor rovněž odstranění závady. V těchto případech nemáte právo na náhradu újmy.

    Úhrnná předvídatelná újma, která by vám mohla vzniknout jako následek porušení povinností Operátorem, může činit maximálně částku 120 000 Kč. Právo na náhradu újmy Operátor uspokojí snížením částky k úhradě v následujících Vyúčtováních. Jiným způsobem Operátor právo na náhradu újmy uspokojí pouze na základě vaší písemné výzvy. Nedohodne-li se s vámi Operátor jinak, nahrazuje se veškerá újma způsobená v souvislosti s plněním dle Smlouvy v penězích. Vylučuje se povinnost Operátora nahradit vám újmu, kterou nebylo možno v době uzavření Smlouvy rozumně předvídat.

    Jsou-li sjednány smluvní pokuty, právo Operátora domáhat se náhrady újmy není zaplacením smluvních pokut dotčeno.


  7. Reklamace

    Reklamaci vystaveného Vyúčtování můžete uplatnit do 2 měsíců od doručení Vyúčtování a reklamaci poskytnuté Služby do 2 měsíců od poskytnutí Služby, a to písemně na adrese Operátora, innogy Mobil c/o T-Mobile Czech Republic, a. s., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4. Po uplynutí této lhůty vám právo reklamovat Službu zanikne. I v případě, že podáte reklamaci, musíte řádně uhradit reklamované Vyúčtování. Operátor reklamaci vyřídí bezodkladně, nejpozději vás však informuje o výsledku do1 měsíce ode dne jejího doručení. V případě, že je třeba projednat reklamaci se zahraničním provozovatelem, obdržíte vyřízení reklamace do 2 měsíců. Pokud s řešením reklamace nebudete souhlasit, můžete do 1 měsíce od vyřízení reklamace uplatnit námitky proti vyřízení reklamace u Českého telekomunikačního úřadu. Reklamaci poskytnutých Služeb třetích stran či Platebních služeb můžete uplatnit u poskytovatele nebo zprostředkovatele dané služby.


  8. Komunikace stran
    8.1 Kontaktní místa

    Pro komunikaci s Operátorem využívejte prosím sekci internetové samoobsluhy umístěnou na adrese www.volejtesinnogy.cz, Zákaznické centrum na telefonním čísle 3332, adresu Operátora, innogy Mobil c/o T-Mobile Czech Republic, a. s., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4.

    Není-li stanoveno jinak, jste prostřednictvím kteréhokoli kontaktního místa oprávněn předkládat návrhy, připomínky a žádosti, požadovat změnu telefonního čísla, oznamovat závady v rámci sítě, získávat informace o cenách a Službách a využívat možnosti servisních Služeb a zákaznické podpory či činit jakékoli jiné úkony související se Smlouvou a Službami. V případě požadavku na výměnu SIM karty navštivte kterékoli kontaktní místo pro obchodní značku innogy Mobil. Jejich seznam naleznete na www.volejtesinnogy.cz v sekci s kontakty.


    8.2 Komunikace

    Pro komunikaci s Operátorem si musíte zvolit heslo, které vám umožní získávat informace o vašich Službách, výši částek k úhradě, jednotlivých spojeních apod. a na jehož základě je rovněž možno měnit nastavení některých Služeb. V případě ztráty či zapomenutí hesla může Operátor využít alternativní způsob vaší autorizace (např. dotazem na vaše osobní údaje).

    K provedení některých úkonů po vás může Operátor požadovat autorizaci prostřednictvím hesla či prokázání totožnosti a je oprávněn v případě, že nebude autorizace řádně provedena, odmítnout provedení úkonu. Operátor je rovněž oprávněn odmítnout provést požadovaný úkon v případě důvodného podezření, že došlo ke zneužití identifikačních prostředků.

    Operátor vás může kontaktovat prostřednictvím provozovatele poštovních či přepravních služeb (dále jen „pošta“), faxem, elektronickou poštou, telefonicky, zasíláním zpráv do schránky innogy-Box, SMS či MMS. Za písemné se pro účely dodržení formy vyžadované Smlouvou považuje i právní jednání Operátora učiněné faxem, elektronickou poštou, SMS, MMS, dodáním do schránky innogy-Box či datovou zprávou do vaší datové schránky. Za vaše písemná jednání se považují vámi vlastnoručně podepsané listiny či vaše elektronické dokumenty opatřené zaručeným elektronickým podpisem. Písemně vás primárně Operátor kontaktuje na korespondenční adrese uvedené ve Smlouvě. V případě potřeby však Operátor může písemnost zaslat i na vaši jinou adresu, kterou zná, a to včetně vaší e-mailové adresy.

    Písemnost zasílaná Operátorem prostřednictvím pošty se považuje za doručenou jejím dodáním na vaši adresu, případně marným uplynutím lhůty určené k vyzvednutí poštovní zásilky, i když jste se o jejím uložení nedozvěděl(a), případně dnem, kdy se písemnost vrátila Operátorovi, podle toho, která z těchto skutečností nastala dříve. Doručení na adresu uvedenou ve Smlouvě je účinné i tehdy, když se na této adrese nezdržujete. S oznámeními zaslanými do schránky innogy Box jste povinen(na) se pravidelně seznamovat.

    Zpráva zasílaná Operátorem prostřednictvím faxu, elektronické pošty, SMS či MMS se považuje za doručenou nejpozději dnem následujícím po odeslání zprávy na vaše telefonní číslo nebo vaši e-mailovou adresu. Pokud hodláte používat SIM kartu v zařízení, které neumožňuje přijímání SMS či MMS, musíte tuto skutečnost předem oznámit Operátorovi a dohodnout si s ním náhradní způsob komunikace, jinak Operátor neodpovídá za případně vzniklou újmu.


    8.3 Změny Smlouvy

    Operátor se zavazuje zveřejňovat obecné informace o změnách či ukončení Služeb zejména prostřednictvím internetových stránek, oznámení, tiskových zpráv a informačních materiálů. Změnu vám Operátor oznámí také způsobem stanoveným zákonem. Operátor je oprávněn měnit již uzavřenou Smlouvu v části týkající se:

    (i) ceny Služeb,
    (ii) způsobu a podmínek účtování Služeb,
    (iii) způsobu, rozsahu, parametrů a podmínek poskytování Služeb (vč. ukončení poskytování Služby a zavádění nových Služeb),
    (iv) rozsahu vašich práv a povinností i práv a povinností Operátora,
    (v) způsobu a podmínek uplatnění a vyřízení reklamace,
    (vi) odpovědnosti za újmu,
    (vii) doby trvání Smlouvy,
    (viii) části týkající se podmínek a výše úhrad,
    (ix) způsobu ukončení Smlouvy,
    (x) způsobu doručování,
    (xi) výhrad ve vztahu k právním předpisům,
    (xii) platebních transakcí,
    (xiii) zpracovávání a uchovávání osobních, identifikačních, provozních a lokalizačních údajů,
    (xiv) částí, které jsou upraveny právními předpisy či rozhodnutími soudu či správního orgánu.

    V uvedeném rozsahu je oprávněn Operátor měnit Smlouvu z důvodů:

    (i) inflace,
    (ii) zavedení nových Služeb,
    (iii) změny podmínek na trhu elektronických komunikací,
    (iv) zkvalitnění sítě či
    (v) vývoje nových technologií.

    Změnu Smlouvy vám Operátor oznámí také způsobem, který ukládá zákon, zpravidla 30 dnů přede dnem účinnosti změny Smlouvy.


  9. Informace a komunikace stran
    9.1

    Operátor vede databázi, která obsahuje veškeré osobní, identifikační, provozní a lokalizační údaje Účastníka (dále jen „Údaje“), které získal v souvislosti s uzavřením Smlouvy, poskytováním nabízených služeb či jiným přímým nebo nepřímým kontaktem s vámi či od třetích osob. Operátor chrání Údaje v maximální možné míře, která odpovídá stupni technického rozvoje, a zavazuje se s nimi nakládat pouze v souladu s těmito Všeobecnými podmínkami a platnými právními předpisy.

    Osobními a identifikačními údaji se rozumí zejména titul, jméno, příjmení, adresy (zejm. doručovací adresa), rodné číslo/ popř. národní identifikátor, datum narození, věk, pohlaví, vzdělání, rodinný stav, údaje o dokladech totožnosti, telefonní čísla a e-mailová spojení, obchodní firma, název, sídlo, místo podnikání, identifikační číslo, údaje o platbách a platební morálce, čísla SIM karet, účastnické telefonní číslo, heslo, aktivní tarif, provozní a lokalizační údaje a jiné vaše oprávněně získané údaje. Provozními údaji se rozumí zejména telefonní číslo volajícího, telefonní číslo volaného, druh poskytnuté Služby, cena za poskytnutou Službu, začátek spojení, konec spojení, datum a frekvence uskutečnění spojení, počet poskytnutých jednotek (např. minuty, kB či kusy), typ přístupu k internetu, typ používaného koncového zařízení a IMEI, konfigurační údaje (např. IP adresy), údaje o obsahu a způsobu využívání služeb a vašem typovém chování (behaviorální údaje). Lokalizačními údaji se rozumí jakékoli údaje zpracovávané v síti elektronických komunikací, které určují zeměpisnou polohu vašeho koncového zařízení, zejména údaj o síti, k níž jste připojen (např. při roamingových spojeních), údaj o tranzitní ústředně apod.


    9.2

    Operátor provádí dva základní typy zpracování Údajů: a) zpracování Údajů na základě zákona, které nemůžete odmítnout (viz čl. 9.3), a dále b) zpracování Údajů na základě vašeho souhlasu, které můžete kdykoli odmítnout. Operátor je oprávněn Údaje zpracovávat po celou dobu trvání Smlouvy, nestanoví-li Všeobecné podmínky či zákon pro konkrétní Údaje jinak.


    9.3

    Zpracování Údajů na základě zákona, které nemůžete odmítnout, zahrnuje zpracování pro následující účely: Poskytování Služeb, zajištění propojení a přístupu k síti, zajištění provozních činností nezbytných pro poskytování Služeb, vyúčtování, účetní a daňové účely, identifikace zneužívání sítě či Služeb (kterým je mimo jiné i opakované neuhrazení ceny nabízených Služeb), ochrana práv a právem chráněných zájmů Operátora a Účastníků, spočívající v posuzování schopnosti a ochoty Účastníků plnit své závazky (viz čl. 9.5 a 9.6), vymáhání pohledávek z vyúčtování, prodej produktů třetích osob prostřednictvím Operátora či umožnění přístupu k údajům o lokalizaci, případně dalším vašim identifikačních údajům v případě volání na čísla tísňového volání (přesný rozsah předávaných Údajů stanoví vyhláška č. 238/2007 Sb.), a to subjektům provozujícím pracoviště pro příjem volání na čísla tísňového volání.


    9.4

    Souhlasíte s tím, že Operátor je oprávněn získané Údaje zpracovávat k následujícím účelům: veškeré marketingové a obchodní účely (včetně zasílání obchodních sdělení, telemarketingu a provádění průzkumů trhu) Operátora a jakýchkoli jiných subjektů, včetně zlepšování kvality poskytovaných služeb, poskytování služeb či služeb s přidanou hodnotou Účastníkům anebo obchodním partnerům Operátora, ověřování vaší způsobilosti využívat nabízené služby, zveřejnění vašich kontaktních údajů v informační službě jiných subjektů poskytujících tento typ služeb, zveřejnění vašich kontaktních údajů v tištěném telefonním seznamu. V rámci zpracování Údajů pro marketingové, propagační a obchodní účely je Operátor oprávněn zpracovávat Údaje jak pro vlastní marketingové, propagační a obchodní aktivity, tak pro marketingové, propagační či obchodní aktivity jiných subjektů. Uzavřením Smlouvy souhlasíte se zasíláním obchodních sdělení Operátora a jiných subjektů, přičemž obchodní sdělení je Operátor oprávněn zasílat elektronicky (zejména formou SMS, MMS, e-mailu), písemně nebo je zpřístupnit v souvislosti s poskytováním kterékoli nabízené služby. Pro označení obchodních sdělení (Operátora i jiných subjektů) může Operátor užívat hvězdičku (*), která účastníka informuje o tom, že uvedené sdělení je obchodním sdělením ve smyslu platných právních předpisů a že jeho odesílatelem je Operátor, nebo Operátor označí obchodní sdělení jiným jednoznačným označením, např. zkratkou obch.sd. Dále souhlasíte s tím, že po ukončení Smlouvy je Operátor oprávněn po dobu neurčitou zpracovávat jméno, příjmení, adresu, obchodní firmu, název, identifikační číslo a jiné kontaktní údaje účastníka (včetně telefonního čísla a e-mailové adresy), a to za účelem nabízení obchodu a služeb.


    9.5.

    Operátor zpracovává Údaje účastníka za ověřování a hodnocení jeho bonity a platební morálky prostřednictvím registrů dlužníků či jiných podobných registrů a dále za účelem vzájemného informování oprávněných uživatelů těchto registrů, a to jak při vzniku smluvního vztahu, tak kdykoli v průběhu trvání smlouvy, je-li to třeba. Zpracování Údajů za účelem ověřování bonity a platební morálky a vzájemného informování oprávněných uživatelů registrů dlužníků prostřednictvím těchto registrů zahrnuje zpracování jména, příjmení, adresy, rodného čísla, názvu, obchodní firmy, sídla, místa podnikání, identifikačního čísla, data vzniku dluhu, výše dluhu, typu služby či produktu, při jejichž poskytování či prodeji dluh vznikl, splatnosti, výše dlužné částky po splatnosti, počtu dlužných vyúčtování, údajů o postoupení pohledávky, data zaplacení, údajů o odpisu pohledávky a ID záznamu. Tyto Údaje je Operátor oprávněn předat registru dlužníků v případě opakovaného prodlení s úhradou nebo existence jakékoli peněžní pohledávky déle než 30 dnů po splatnosti. Provozovatel registru dlužníků je oprávněn dále tyto Údaje zpřístupnit za účelem hodnocení bonity a platební morálky všem uživatelům registru, a to včetně rodného čísla, které je nezbytným identifikátorem. K datu nabytí účinnosti těchto Podmínek Operátor předává data za účelem ověřování platební morálky prostřednictvím registru dlužníků sdružení SOLUS, zájmovému sdružení právnických osob, IČ 69346925. Aktuální seznam členů sdružení SOLUS je uveden na www.solus.cz. Operátor může rozšířit zpracování i na další registry dlužníků, aniž by k tomu bylo nutné získat souhlas účastníka. V takovém případě Operátor pouze zveřejní na internetových stránkách www.volejtesinnogy.cz a prostřednictvím SMS zprávy informaci o přistoupení k registru dlužníků.


    9.6

    Operátor zpracovává Údaje o účastníkovi za za účelem ověřování a hodnocení jeho bonity a platební morálky prostřednictvím pozitivních registrů či jiných podobných registrů a dále za účelem vzájemného informování oprávněných uživatelů těchto registrů, a to jak při vzniku smluvního vztahu, tak kdykoli v průběhu trvání smlouvy, je-li to třeba. Zpracování Údajů za účelem ověřování platební morálky a vzájemného informování oprávněných uživatelů pozitivních registrů prostřednictvím těchto registrů zahrnuje zpracování jména, příjmení, adresy, rodného čísla, data narození, názvu, obchodní firmy, sídla, místa podnikání, identifikačního čísla, údajů o dokladech totožnosti, údajů o tom, že mezi účastníkem a Operátorem došlo k uzavření smlouvy, údajů o finančních závazcích, které vznikly, vzniknou nebo mohou vzniknout účastníkovi vůči Operátorovi v souvislosti se smlouvou, a o plnění těchto závazků (zejm. údajů o vystavených vyúčtováních služeb), údajů o zajištění závazků účastníka souvisejících se smlouvou, dalších údajů vypovídajících o bonitě a platební morálce účastníka (zejm. údajů o rozsahu a povaze příp. porušení smluvní povinnosti, jehož následkem je existence dlužné pohledávky po splatnosti, o příp. změnách závazku nebo smlouvy, o předčasném splnění dluhu apod.). Provozovatel pozitivního registru je oprávněn dále tyto Údaje zpřístupnit za účelem hodnocení bonity a platební morálky všem uživatelům registru, a to včetně rodného čísla, které je nezbytným identifikátorem. K datu nabytí účinnosti těchto Podmínek Operátor předává data za účelem ověřování platební morálky prostřednictvím pozitivního registru sdružení SOLUS, zájmovému sdružení právnických osob, IČ 69346925. Aktuální seznam členů sdružení SOLUS je uveden na www.solus.cz. Operátor může rozšířit zpracování i na další pozitivní registry, a to aniž by bylo nutné získat dodatečný souhlas účastníka. V takovém případě Operátor pouze zveřejní na internetových stránkách www.volejtesinnogy.cz a prostřednictvím SMS zprávy informaci o přistoupení k pozitivnímu registru.


    9.7

    Operátor zveřejní vaše kontaktní údaje (jméno, příjmení, adresu trvalého pobytu, případně obchodní firmu/název, adresu sídla/místa podnikání, telefonní čísla a adresu elektronické pošty, případně další dohodnuté údaje) v informační službě jiných provozovatelů či v tištěném telefonním seznamu pouze v případě, že k tomu dáte souhlas při uzavírání Smlouvy či později se jinak jednoznačně vyjádříte, že k některé z uvedených aktivit dáváte svůj souhlas. Účelem takového zpracování kontaktních údajů je umožnit vyhledávání podrobného kontaktu o vás na základě vašeho jména nebo případně nezbytného minimálního množství dalších identifikačních prvků. Opravu tištěného telefonního seznamu lze provést pouze při jeho nejbližší redakci. Jste oprávněn požádat, aby bylo u vašich Údajů v tištěném telefonním seznamu uvedeno, že si nepřejete být kontaktován za účelem nabízení obchodu a služeb.


    9.8

    Souhlasíte s tím, že váš rozhovor se zaměstnanci Operátora či obchodního zástupce při osobním projednávání vaší stížnosti či podnětu v prostorách osobní péče Operátora může být zachycen formou zvukového záznamu, a to za účelem zajištění důkazu o průběhu komunikace mezi vámi a zaměstnanci Operátora, případně obchodním zástupcem. Dále souhlasíte s tím, že váš telefonní hovor s informačními službami a Zákaznickým centrem Operátora či externími operátorskými centry Operátora může být nahráván, a to za účelem vnitřní kontroly služeb a zvyšování jejich kvality či za účelem zajištění důkazu o transakci uskutečněné prostřednictvím informačních služeb, Zákaznického centra či externího operátorského centra Operátora.


    9.9

    Zpracování Údajů na základě vašeho souhlasu jste oprávněn kdykoli odmítnout, resp. jste oprávněn odvolat souhlas, a to buď písemně dopisem zaslaným na adresu Operátora, innogy Mobil c/o T-Mobile Czech Republic, a. s., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4, telefonicky zavoláním na zákaznickou linku Operátora 3332 z čísel značky innogy Mobil, nebo 738 333 332 či 738 313 332,, či jiným způsobem stanoveným Operátorem. V případě obchodních sdělení zasílaných formou SMS či MMS jste oprávněn kontaktovat Operátora prostřednictvím telefonního čísla, ze kterého vám bylo obchodní sdělení doručeno. Jestliže odvoláte svůj souhlas s určitým zpracováním Údajů, Operátor zpracování ukončí v přiměřené lhůtě, která odpovídá technickým a administrativním možnostem Operátora.


    9.10

    Máte právo na přístup k osobním údajům týkajícím se vaší osoby, právo na opravu těchto osobních údajů (zejména jsou-li chybné nebo neúplné), jakož i právo žádat (a to v souladu s § 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění) u Operátora vysvětlení a odstranění nežádoucího stavu, především máte-li za to, že jsou vaše osobní údaje zpracovávány v rozporu s ochranou vašeho soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem.


    9.11

    Detailní informace o zpracování Údajů jsou zveřejněny na internetových stránkách www.volejtesinnogy.cz v sekci o ochraně osobních údajů. Na těchto stránkách lze nalézt např. seznam zpracovatelů osobních údajů, kteří mohou zpracovávat vaše osobní údaje, a to na základě smlouvy o zpracování osobních údajů uzavřené mezi Operátorem a zpracovatelem v souladu s § 6 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.


  10. Závěrečná ustanovení, řešení sporů

    Práva a povinnosti vyplývající ze Smlouvy se řídí českým právním řádem s vyloučením kolizních norem. Smlouva je uzavřena podle občanského zákoníku v platném znění.

    O sporech mezi vámi a Operátorem rozhoduje soud, přičemž v některých případech je dána i pravomoc Českému telekomunikačnímu úřadu. Pokud jste uzavřeli Smlouvu v postavení spotřebitele, můžete v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, řešit spory vyplývající ze Smlouvy i mimosoudně, a to v případě sporu týkajícího se služeb elektronických komunikací u Českého telekomunikačního úřadu (www.ctu.cz), v případě sporu týkajícího se poskytování finančních služeb u Finančního arbitra (www.finarbitr.cz) a v případě ostatních sporů pak u České obchodní inspekce (www.coi.cz).

    Tyto Všeobecné podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 30. 4. 2016 a nahrazují předchozí Všeobecné podmínky, vyjma čl. 8 (Smluvní pokuty a jiné úhrady) a s ním související ustanovení předchozích Všeobecných podmínek, který zůstává i nadále v platnosti a účinnosti pro Smlouvy uzavřené před 13. 4. 2016.



CO SE MĚNÍ VE VŠEOBECNÝCH PODMÍNKÁCH

a) Odstranění celého čl. 8 – smluvní pokuty a jiné úhrady – k odstranění došlo z důvodu přesunu tohoto ustanovení přímo do Účastnické smlouvy; pro stávající zákazníky zůstává původní čl. 8 v platnosti

b) Mimosoudní řešení sporů – nově se můžete obrátit na ČTÚ, Finančního arbitra nebo ČOI podle charakteru sporu, který si přejete řešit

c) Úprava podmínek zpracovávání osobních údajů – nově již při uzavírání smluv není potřeba váš souhlas s tím, že se dotážeme na vaši platební morálku v negativním registru SOLUS

Všeobecné podmínky innogy Mobil ve formátu PDF

Obchodní podmínky Platebních služeb ve formátu PDF

Obchodní podmínky služby m-platba ve formátu PDF

Obchodní podmínky balíčku Internet na den

Obchodní podmínky balíčku Internet na měsíc

Obchodní podmínky přenesení čísla ve formátu PDF

Obchodní podmínky předplaceného tarifu innogy Nabito