Začněte volat s innogy Mobil. Je to snadné!

Gratulujeme k pořízení SIM karty operátora innogy Mobil! Vše potřebné pro to, abyste si mohli začít užívat volání plné energie, najdete právě zde.

Videoprůvodce

Videoprůvodce vám představí hlavní služby innogy Mobil a provede vás všemi potřebnými kroky od aktivace přes dobíjení až po přenos čísla.

Samoobsluha

On-line samoobsluha vám umožní jednoduše spravovat své telefonní číslo – dobíjet kredit, aktivovat další služby, sledovat čerpání kreditu nebo přenést číslo k innogy Mobil.

Aktivace innogy SIM

Aktivaci SIM karty provedete zavoláním na jakékoliv telefonní číslo. Pozor, volaný musí telefon zvednout, nestačí jen prozvonit.

  • Vložte innogy SIM kartu do svého telefonu.

  • Aktivujte svou kartu jednoduše prvním uskutečněným hovorem.

    Pro úspěšnou aktivaci stačí zavolat na jakékoliv telefonní číslo, je však nezbytné, aby volaný hovor skutečně přijal.

  • Volejte s innogy Mobil a užívejte si volání plné energie.

    Vaše SIM karta je nyní aktivována. Od teď můžete volat i přijímat hovory, SMSkovat, MMSkovat či využívat internet.

Dobíjení kreditu

Kredit si můžete dobít buď na internetu v naší samoobsluze, nebo pomocí dobíjecího kuponu, který získáte na terminálech Sazky, v trafikách nebo na dalších obchodních místech, jako jsou Česká pošta, obchodní domy, dobíjecí terminály nebo čerpací stanice. Dále si můžete kredit dobít i v elektronickém bankovnictví své banky nebo v bankomatech umožňujících dobíjení T-Mobile.

Při dobíjení kuponem zadejte na klávesnici svého telefonu dobíjecí číslo ve tvaru *144*dobíjecí číslo#, stiskněte tlačítko pro potvrzení hovoru a kredit se vám okamžitě dobije.

Informace o výši kreditu získáte zadáním *146# a stisknutím tlačítka pro potvrzení hovoru, nebo zavolejte zdarma Infolinku innogy Mobil 3332 a zvolte v hlasovém automatu informace o kreditu.

Přenos čísla

Chcete k innogy Mobil přenést své stávající telefonní číslo? Není nic jednoduššího. Stačí si pořídit innogy SIM kartu s libovolným číslem a následně požádat vašeho operátora o přenos čísla do sítě innogy Mobil (přenos čísla trvá 4 až 7 dní).

  • Získejte ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele).

    Ze svého původního čísla odešlete SMS zprávu ve tvaru CVOP PUK na číslo 999 111.
    Zavolejte na infolinku 603 603 603 (nebo 4603) a požádejte o vygenerování ČVOP.
    Zavolejte na infolinku 800 770 077 a požádejte o vygenerování ČVOP.
  • Přečtěte si podrobnosti a přihlaste se do samoobsluhy.

Podrobnosti
o přenosu čísla
Podrobnosti o přenosu čísla

O innogy Mobil

innogy Mobil je virtuální operátor, který využívá síť T-Mobile a nabízí výhodné volání, SMS, MMS a mobilní internet v Česku i v zahraničí.

Co je to virtuální mobilní operátor?

Virtuální mobilní operátor uvádí na trh služby elektronických komunikací (hlasové i datové) v mobilní síti, ačkoli nevlastní ani rádiové frekvence, ani bezdrátovou síťovou infrastrukturu, jejímž prostřednictvím jsou služby poskytovány. Virtuální mobilní operátor funguje na základě smlouvy s operátorem domovské mobilní sítě.

Jak poznám, že volám v rámci značky innogy Mobil?

V případě, že zákazník volá na číslo mimo značku innogy Mobil je na začátku hovoru upozorněn hláškou "Voláte mimo vlastní značku." V opačném případě tj. pokud zákazník volá v rámci svého operátora, uslyší hlášku "Voláte na číslo vlastní značky."

Jakým způsobem poskytuje innogy Mobil zákaznickou péči?

innogy Mobil můžete kontaktovat několika způsoby:

  • zdarma prostřednictvím hlasové samoobsluhy na čísle 3332,
  • v pracovní dny od 8 do 19 hodin lze hovořit přímo s našimi operátory na čísle 3332 (za spojení s operátorem zaplatíte jednorázově 20 Kč za hovor, tato částka bude automaticky odečtena z vašeho kreditu),
  • mezinárodní formát kontaktního čísla: (+420) 738 33 33 32.

Tato služba standardně řeší reklamace typu nedobití kreditu, nefunkčnost SIM karty a ztráta SIM.
Aktuální informace o naší nabídce, různých soutěžích a zvýhodněních pro zákazníky najdete vždy na www.volejtesinnogy.cz.

Kde je možné se detailně seznámit s nabídkou služeb innogy Mobil včetně ceníku a obchodních podmínek?

Kompletní informace (ceníky, obchodní podmínky aj.) jsou k dispozici na www.volejtesinnogy.cz.

V jaké síti je předplacená SIM karta innogy Mobil poskytována? Jaké je její pokrytí?

innogy Mobil je virtuální operátor, který nemá vlastní síť, a využívá proto pokročilou síť T-Mobile. Díky tomu se nemusíte obávat žádných problémů s pokrytím. Všude, kde je k dispozici síť T-Mobile, což je na 99 % území Česka, můžete svůj telefon se SIM kartou innogy Mobil používat.

SIM karta innogy Mobil

Jak postupovat při aktivaci předplacené SIM karty innogy Mobil?

Aktivaci předplacené SIM karty innogy Mobil provede zákazník vyjmutím SIM karty z balíčku a jejím vložením do mobilního telefonu. Po zapnutí telefonu se karta přihlásí do mobilní sítě. Aktivace je dokončena prvním realizovaným telefonním hovorem, tento hovor nesmí být na hlasový automat či infolinku innogy Mobil.

Jak dlouho aktivace trvá, je zpoplatněná?

Aktivace SIM je zdarma. Zprovoznění veškerých služeb probíhá během několika hodin od uskutečnění prvního hovoru (samoobsluha, IVR), nejpozději do 24 hodin jsou všechny služby aktivní.

Má předplacená SIM karta innogy Mobil nějakou maximální platnost?

SIM je aktivní 12 měsíců od prvního zavolání. Vždy je třeba alespoň 1x ročně SIM dobít, aby nebyla zrušena. Platnost kreditu je nastavena na 6 měsíců od posledního dobití. To znamená, že s každým dobitím se platnost kreditu automaticky prodlužuje o dalších 6 měsíců. Pokud si během této doby nedobijete, kredit bude deaktivován. Pokud si dobijete v následujících 30 dnech, celá částka kreditu vám bude vrácena. Po uplynutí tohoto období kredit propadá. Zbylých 5 měsíců bude karta aktivní. Pokud ani během této doby kredit nedobijete, číslo bude zrušeno.

Je možné si pořídit předplacenou SIM kartu innogy Mobil v podobě microSIM?

Ano, SIM karta je k dispozici ve standardní velikosti a ve verzi micro SIM, nano SIM nenabízíme.

Co dělat, když je zakoupená SIM karta nefunkční?

Tato událost by neměla nastat. Pokud by k ní přesto došlo, měl by zákazník zakoupit novou SIM kartu a z ní zavolat operátorovi na linku 3332, nahlásit tuto skutečnost a sdělit číslo SIM karty, tzv. ICCID, a PUK nefunkční a nové SIM karty.

Operátor zajistí, že hodnota kreditu z nefunkční SIM karty (300 Kč) bude připsána na novou SIM kartu (tj. dojde k navýšení jejího kreditu o 300 Kč). Poplatek za volání operátorovi (20 Kč za hovor) bude v tomto případě zpětně připsán ke kreditu. Zákazník může také požádat operátora o přenesení původního čísla z nefunkční SIM na novou SIM kartu.

Co dělat při ztrátě SIM karty?

Zákazník si koupí novou SIM kartu služby innogy Mobil, a pokud chce přenést původní číslo ze ztracené SIM karty na novou, zavolá na zákaznickou linku 3332 a bude postupovat podle pokynů operátora (cena volání je 20 Kč za hovor). Přitom je nutné nahlásit operátorovi výrobní číslo SIM karty, tzv. ICCID, a PUK ztracené SIM karty.

Jaký mobilní telefon může zákazník pro předplacenou SIM kartu innogy Mobil používat?

Předplacenou SIM kartu lze používat v jakémkoli standardně funkčním mobilním telefonu, který není poškozený ani zablokovaný.

Co znamenají kódy PIN a PUK?

  • PIN 1 – chrání SIM kartu před zneužitím, lze aktivovat/změnit v menu telefonu.
  • PIN 2 – slouží pro využívání speciálních funkcí v telefonu (např. omezení volání jen na vybraná čísla).
  • PUK 1 – slouží k odblokování SIM karty při trojím chybném zadání PIN 1, chybné zadání PUK (10x) znamená úplné zablokování SIM karty.
  • PUK 2 – slouží k odblokování kódu PIN 2 (pokud je zadán 3x chybně) a zároveň k identifikaci majitele karty na infolince (např. při reklamacích).

Nákup SIM karty innogy Mobil

Kde je možné předplacenou SIM kartu innogy Mobil koupit?

První krok k výhodnému volání s innogy Mobil vede přes zákaznická centra innogy. Stačí navštívit kterékoli z 41 míst po celém Česku a požádat o novou SIM kartu. Termín návštěvy je možné rezervovat na www.volejtesinnogy.cz. Stačí kliknout na vybrané zákaznické centrum. Alternativou je nákup SIM karty u obchodních zástupců innogy.

Co obsahuje balíček s předplacenou SIM kartou innogy Mobil a kolik stojí?

Balíček stojí 200 Kč a obsahuje předplacenou SIM kartu innogy Mobil s telefonním číslem, která je nabita kreditem ve výši 300 Kč. Zákazník tedy získává 50 % kreditu navíc zcela zdarma.

Za samotnou SIM kartu s číslem zákazník nic neplatí.

Plastový nosič SIM karty obsahuje kódy PIN a PUK nezbytné pro aktivaci a obsluhu předplacené karty. Na papírovém obalu a uvnitř balíčku jsou k dispozici i další důležité informace – výňatek z ceníku, obchodní podmínky zvoleného tarifu nebo brožura s návodem pro řešení častých situací včetně důležitých kontaktních údajů.

Jakým způsobem lze zaplatit za balíček s předplacenou SIM kartou innogy Mobil zakoupený v zákaznickém centru nebo u obchodního zástupce?

Balíček s předplacenou SIM kartou innogy Mobil uhradí zákazník innogy Mobil fakturou, kterou obdrží společně s vyúčtováním za zemní plyn nebo elektřinu, a to v případě, že odebírá od innogy jednu nebo obě uvedené komodity. Pokud zákazník innogy Mobil nemá jiný smluvní vztah s obchodníkem skupiny innogy, bude mu vystavena faktura na 200 Kč na základě uvedených kontaktních údajů.

Obdrží zákazník při pořízení předplacené SIM karty innogy Mobil nové telefonní číslo?

Ano, na SIM kartě innogy Mobil, kterou zákazník obdrží v balíčku, je již telefonní číslo přednastaveno.

Je možné si u předplacené SIM karty vybrat telefonní číslo?

Telefonní číslo na předplacené SIM kartě innogy Mobil si nelze předem zvolit, nicméně je možné si vybrat z čísel předplacených karet, které jsou na zákaznickém centru innogy nebo u obchodního zástupce k dispozici. Telefonní číslo je viditelně uvedeno na zadní straně obalu.

Lze si s předplacenou SIM kartou innogy Mobil pořídit i nový mobilní telefon?

Mobilní telefony v kombinaci s předplacenou SIM kartou innogy Mobil zatím v nabídce nejsou.

Je nutné poskytnout při pořízení předplacené SIM karty innogy Mobil nějaké osobní údaje?

Při koupi balíčku v zákaznickém centru nebo od obchodního zástupce innogy zákazník poskytuje pouze ty údaje, které jsou nezbytné pro realizaci platby za balíček v rámci fakturace. Platit za balíček totiž nebudete hned na místě při převzetí, ale až ve vyúčtování za plyn nebo elektřinu od innogy. Pokud od innogy neodebíráte nebo nezačnete odebírat elektřinu či plyn, je potřeba za balíček zaplatit platební kartou na zákaznickém centru innogy ihned při jeho převzetí.

Pokud se zákazník rozhodne předplacenou SIM kartu innogy Mobil obsluhovat přes www.volejtesinnogy.cz, doporučujeme při registraci karty v internetové samoobsluze uvést své osobní údaje, které usnadní identifikaci při případné ztrátě SIM karty.

Přenos telefonního čísla k innogy Mobil

Je možné přenést stávající telefonní číslo od jiného operátora / poskytovatele služeb k innogy Mobil?

Ano, na předplacenou SIM kartu innogy Mobil je možné přenést aktivní mobilní číslo od kteréhokoli mobilního – i virtuálního – operátora v ČR. Tímto číslem pak bude nahrazeno původní číslo, které bylo na předplacené SIM kartě innogy Mobil nastaveno v době zakoupení balíčku.

Jak přenést k innogy Mobil stávající telefonní číslo?

  • O2
    Získejte ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele). Ze svého původního čísla odešlete SMS zprávu ve tvaru CVOP PUK na číslo 999 111 (Blesk mobil na číslo 999 340). Během následujících minut byste měli obdržet SMS zprávu se svým ČVOP.
  • T-Mobile*
    Získejte ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele). I když využíváme síť T-Mobile, pokud chcete začít využívat innogy Mobil, je třeba vyměnit SIM kartu. Abychom dokázali na novou SIM přiřadit vaše původní číslo, musíte si požádat o ČVOP. To uděláte jednoduše zavoláním na infolinku 603 603 603 (nebo 4603). Během následujících minut byste měli obdržet SMS zprávu se svým ČVOP.

    *V tomto případě se jedná o změnu tarifu s technickou podmínkou výměny SIM karty.
  • Vodafone
    Získejte ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele). Zavolejte na infolinku 800 770 077 a požádejte o vygenerování ČVOP. Během následujících minut byste měli obdržet SMS zprávu se svým ČVOP.

Jakmile obdržíte ČVOP navštivte www.volejtesinnogy.cz nebo využijte volání na operátora na čísle 3332 (cena 20,- za hovor) pro zadání ruční, přenosové objednávky.

  • Stanovení data přenosu:
    Přenesení čísla je dle ČTÚ stanovené na 4 pracovní dny. V případě, že využíváte u jiného operátora paušálovou kartu, tak datum určuje opouštěný operátor. Pokud uvedete kontaktní údaje informace o datu přenosu vám přijdou SMSkou/emailem. Změnit nebo upravit datum přenosu není bohužel kvůli kapacitě možné. Pro přenos musíte mít SIM kartu innogy Mobil. Přenos proběhne mezi půlnocí a šestou hodinou ráno domluveného dne. Během zmíněných hodin nemusí být číslo aktivní ani u jednoho operátora, funkční bude pouze tísňové volání na číslo 112.

Kdy může současný operátor zamítnout mou žádost o přenos čísla?

Pokud máte u předplacené karty záporný kredit, u měsíčního paušálu v případě platné smlouvy na dobu určitou nebo jiné platné rámcové smlouvy.

Převede se při přenosu telefonního čísla k innogy Mobil i nevyčerpaný kredit?

Nevyčerpaný kredit se s přenesením čísla nepřevádí. Proto doporučujeme kredit u původního operátora vyčerpat a teprve poté přenést číslo (přenášíte-li číslo z předplacené karty, doporučujeme vám zanechat na přenášené SIM kartě alespoň minimální kladný zůstatek kreditu).

Více informací najdete ve všeobecných podmínkách innogy Mobil.

Kde je možné reklamovat zpoždění při realizaci přenosu čísla od jiného operátora k innogy Mobil?

Zákazník může zavolat operátorovi na linku 3332 a nahlásit zpoždění přenosu čísla. Operátor zjistí aktuální stav přenosu a bude zákazníka informovat o dalších krocích (cena za volání na linku je 20 Kč za hovor).

Dobíjení kreditu

Jak lze předplacenou SIM kartu innogy Mobil dobít?

Předplacenou kartu innogy Mobil lze dobít několika způsoby:

  • na terminálech Sazky,
  • v bankomatech umožňujících dobíjení T-Mobile (stačí si vybrat dobíjení T-Mobile a kredit se automaticky připíše na vaše telefonní číslo innogy Mobil),
  • on-line platební kartou na www.volejtesinnogy.cz,
  • dobíjecími kupony prodávanými v trafikách,
  • v elektronickém bankovnictví své banky,
  • na dalších obchodních místech, jako jsou Česká pošta, obchodní domy, dobíjecí terminály nebo čerpací stanice.

Jak zjistit aktuální stav kreditu?

Aktuální stav kreditu lze zjistit zadáním kódu *146# a odesláním tohoto kódu jako při volání.

Jak a kde lze zjistit historii dobíjení?

Historie dobíjení je k dispozici v internetové samoobsluze.

Dojde mi potvrzení o dobití kreditu?

Dobití kreditu je potvrzeno prostřednictvím SMS zprávy.

Má dobíjecí kupon nějakou platnost? Co nastane po jejím uplynutí?

Platnost dobíjecího kuponu je uvedena na kuponu. Po skončení jeho platnosti nebude možné pomocí tohoto dobíjecího kuponu kredit dobít.

Co dělat, když se nedobil kredit?

Standardní čas navýšení kreditu po jeho dobití je několik minut. Pokud během nich k navýšení kreditu nedojde, doporučujeme vyčkat 30 minut.

Pokud se ani v této lhůtě kredit nenavýší, je třeba kontaktovat linku 3332, kde mají možnost ověřit důvod nepřičtení kreditu.

Pokud nedojde k dobití kreditu z důvodu technické závady na síti operátora, bude poplatek 20 Kč za hovor vrácen. V případě zpoždění odeslání kreditu z brány terminálu, pošty, bankomatu či banky je třeba se obrátit na dobíjecí místo.

Internet a MMS

Jak lze aktivovat datové připojení v rámci innogy Mobil?

Aktivace datového připojení je automatická v případě prvního datového přenosu (aktivuje se balíček Data na den), balíček Data na měsíc lze aktivovat v internetové samoobsluze na www.volejtesinnogy.cz.

Aktivace datového připojení je na SIM kartě aktivní do několika hodin. Pokud se stále nemůžete k internetu připojit, je třeba zkontrolovat a upravit nastavení telefonu.

Jak zajistit správnou funkčnost MMS?

Pro přijímání a odesílání MMS z telefonu je nutné mít správně nastavené přístupové body v souladu s poskytovatelem telekomunikační sítě.

Jak si nastavím přístup k internetu?

Pro náležitou funkčnost mobilního internetu ve vašem telefonu je nutné mít správně nastavené přístupové body, které jsou stejné jako pro síť T-Mobile. Také je možné nechat si zaslat konfigurační SMS od operátora, kterého kontaktujete na lince 3332 (hovor je zpoplatněn 20 Kč). Špatné nastavení telefonu není chyba v naší síti, poplatek za přepojení na operátora tudíž nelze kompenzovat.

Jaká je rychlost sítě při surfování na internetu?

innogy Mobil je provozován ve špičkové síti, která disponuje všemi hlavními technologiemi pro připojení k internetu (GPRS/EDGE/UMTS-3G). Zákazník s nevyčerpanou FUP tedy může využívat připojení o rychlosti až 7,2 Mbit/s.

Konkrétní rychlost záleží např. na používaném mobilním zařízení či geografické lokalitě.

Je možné SIM kartu innogy Mobil použít i do přenosného počítače, resp. USB modemu?

Je možné využívat SIM v USB modemu, nicméně nemůžeme zaručit 100% funkčnost USB modemu s naší SIM, protože se nejedná o speciální datovou kartu.

Platím za veškerý přístup k internetu, nebo mám k některým stránkám přístup zdarma? Ke kterým?

Vybrané internetové stránky jsou v rámci innogy Mobil zdarma. Jedná se o stránky: www.volejtesinnogy.cz, www.innogy.cz, přístup do aplikace innogy24 na stránkách innogy24.cz, www.setrimenergii.cz, www.prepisenergii.cz a program odměn innogy Premium na stránkách ipremium.cz.

Přístup k ostatním internetovým stránkám je zpoplatněn, a to denní sazbou či měsíčním paušálem s datovými limity.

Co se stane při vyčerpání datového limitu?

O dosažení datového limitu je zákazník informován prostřednictvím SMS zprávy. Následně dojde k omezení služby (rychlost standardního typu připojení je zpomalena na 32 kb/s download a 16 kb/s upload). Zároveň služba neumožní připojení typu sdílení obsahu protokoly P2P.

Mohu si datový limit obnovit? Jak?

Datový limit lze obnovit v samoobsluze na www.volejtesinnogy.cz nebo na zákaznické lince 3332.

Náklady na volání

Kolik stojí volání, SMS, MMS nebo přístup k internetu?

Všechny ceny za volání (v rámci ČR a ze/do zahraničí), posílání SMS, přístup k internetu či jiné služby najdete v kompletním ceníku uvedeném na www.volejtesinnogy.cz.

Jakým způsobem se volání účtuje?

Od začátku spojení hovoru se účtuje celá první minuta a pak jen po 30 sekundách (tzv. 60 + 30).

Posílání SMS s českými znaky

Při psaní SMS s použitím českých znaků (háčků a čárek nad písmeny) je kapacita 1 SMS 70 znaků včetně mezer. Bude-li SMS obsahovat více znaků, bude rozdělena a odeslána po 70 znacích a účtována jako další SMS. Pro zajištění kapacity 160 znaků na 1 SMS je nutné vypnout před psaním češtinu nebo nepoužívat v textu SMS čárky a háčky.

Lze z předplacené karty innogy Mobil platit pomocí platebních transakcí (Premium SMS, DMS, Audiotex)?

Ano. innogy Mobil nabízí možnost využívat platební transakce (Premium SMS, dárcovské SMS, audiotexové volání).

Kde najdu přehled o službách a jejich čerpání?

Detailní přehled aktuálního nastavení služeb a jejich využívání nalezne zákazník vždy v internetové samoobsluze na stránkách www.volejtesinnogy.cz.

Co dělat, když jsou ve výpisu čerpání služeb uvedeny služby, které zákazník nečerpal?

Zákazník může zavolat operátorovi na linku 3332 a nahlásit reklamaci vyúčtování. Operátor zjistí příčinu a v případě uznání oprávněnosti reklamace zajistí navrácení příslušné části kreditu (cena za volání na linku je 20 Kč za hovor), která bude zákazníkovi přičtena ke stávajícímu kreditu.

Kolik platí za volání ti, kteří volají na číslo innogy Mobil?

Cena za volání na čísla innogy Mobil je pro zákazníky jiných operátorů/poskytovatelů účtována jako volání do cizí sítě.

Změna DPH u předplaceného kreditu

Mám předplacenou kartu innogy Mobil, ale účetnictví nemám. Co se mění pro mě?

Snad vás potěší, že pro vás se nemění vůbec nic. Změna je jen pro zákazníky, kteří si dávají kredit do účetnictví.

Při dobití jsem i po 1. 4. 2017 dostal doklad. Co to je za doklad a proč si ho nemůžu dát do účetnictví?

Jedná se o doklad prodejní a ne daňový. Ten správný doklad do účetnictví je Spotřeba kreditu a můžete si o něj zažádat v samoobsluze innogy Mobil.

Co znamenají jednotlivé typy kreditů na daňovém dokladu?

  • Kredit - jde o kredit, z jehož spotřeby se odvádí DPH. Právě tento typ kreditu patří do účetnictví.

  • Bonusový kredit - tohle je speciální kredit, který jde použít jen na naše služby. Spotřeba tohohle kreditu nepodléhá DPH, protože předmětem DPH je pouze poskytnutí plnění za úplatu a Bonusový kredit nejde koupit.

  • Kredit s odvedeným DPH - tenhle kredit už byl zdaněný, jestli jste ho koupili před 1. 4. 2017.

Slyšel jsem, že zákon, který zavádí změnu, ještě není schválený. Opravdu tedy změna platí už od 1. 4.?

Ano, platí. U zatím neschváleného daňového balíčku se jedná pouze o zpřesňující úpravu. Tato úprava přibližuje Zákon o DPH evropské legislativě o DPH.

Kvůli legislativním změnám a narůstajícímu objemu poskytovaných služeb třetích stran přestává být dostatečně známa služba, na kterou bude přijatá záloha (v našem případě kredit) použita. S tím souvisí, že není znám daňový režim poskytnuté služby a proto budou v souladu s EU právem zdaňovány, až poskytnuté služby.

Tento postup potvrdili i zástupci Ministerstva financí České republiky a byli jsme ujištěni, že nebude rozporován ani v případě, když se legislativní proces schvalované novely prodlouží. Stejné postupy budou platit na celém trhu.

Využívání služeb innogy Mobil v zahraničí

Jak funguje v rámci innogy Mobil volání v zahraničí?

Karta innogy Mobil už má nastavenou službu roaming pro snadné volání ze zahraničí, takže stačí před telefonní číslo přidat +420 a můžete volat.

Pokud jste poblíž hranic a máte ve svém telefonu nastavenou funkci automatické nastavení sítě, dejte si pozor, ať se nechtěně nepřihlásíte do zahraniční sítě. Roaming můžete deaktivovat v hlasové nebo internetové samoobsluze, vypnutím služby se deaktivují hlasové a datové služby v zahraničí.

Kolik stojí hovor do/ze zahraničí?

Cena závisí na tom, ve které zemi se zákazník nachází. Všechny potřebné informace jsou uvedeny v ceníku na www.volejtesinnogy.cz.

Je v zahraničí k dispozici přístup k internetu? Kolik stojí připojení k internetu prostřednictvím předplacené SIM karty innogy Mobil v zahraničí?

Karta umožňuje přístup k internetu i v zahraničí. Všechny potřebné informace o cenách za tuto službu v zahraničí jsou uvedeny v ceníku na www.volejtesinnogy.cz.

Mohu si přístup k internetu v zahraničí zablokovat? Jak?

Přístup k internetu v zahraničí lze zablokovat v mobilním telefonu deaktivací datového roamingu. Záleží na konkrétním typu mobilního telefonu, kde se v menu funkce deaktivace nachází.

Jak si mohu dobít kredit v zahraničí?

Kredit v zahraničí lze dobít zadáním kódu dobíjecího kuponu v internetové samoobsluze na stránkách www.volejtesinnogy.cz.

Samoobsluha innogy Mobil

K čemu slouží internetová samoobsluha innogy Mobil?

Internetová samoobsluha umožňuje nastavovat služby předplacené SIM karty innogy Mobil přes internet. Lze zde provést registraci SIM karty, jednoduše spravovat své telefonní číslo – dobíjet kredit, aktivovat další služby, sledovat čerpání kreditu. V internetové samoobsluze je možné zadat požadavek na přenesení telefonního čísla od stávajícího operátora k innogy Mobil i dobíjet kredit z kuponu.

Odkaz (prolink) na samoobsluhu je na hlavní stránce www.volejtesinnogy.cz.

Jakým způsobem lze nastavit/změnit heslo pro vstup do samoobsluhy innogy Mobil?

První přihlášení proběhne pomocí jednorázového hesla, které zákazník obdrží v SMS. Po přihlášení do internetové samoobsluhy si zákazník sám zvolí a zadá vlastní heslo platné pro všechny jeho další návštěvy internetové samoobsluhy. Pokud si zákazník své vlastní heslo nenastaví nebo jej zapomene, bude jeho přihlášení do internetové samoobsluhy ověřeno zasláním jednorázového hesla. Vlastní heslo je možné v průběhu času kdykoli změnit.

Co když internetová samoobsluha či internetové stránky www.volejtesinnogy.cz nejsou funkční?

Zákazník by měl opakovat připojení na www.volejtesinnogy.cz či vstup do internetové samoobsluhy později.

Nejčastěji kladené dotazy
zavřít

Chcete si k innogy Mobil přenést své stávající telefonní číslo?

  1. Získejte číslo výpovědi opouštěného poskytovatele

    • O2
      Získejte ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele). Ze svého původního čísla odešlete SMS zprávu ve tvaru CVOP PUK na číslo 999 111 (Blesk mobil na číslo 999 340). Během následujících minut byste měli obdržet SMS zprávu se svým ČVOP.
    • T-Mobile*
      Získejte ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele). I když využíváme síť T-Mobile, pokud chcete začít využívat innogy Mobil, je třeba vyměnit SIM kartu. Abychom dokázali na novou SIM přiřadit vaše původní číslo, musíte si požádat o ČVOP. To uděláte jednoduše zavoláním na infolinku 603 603 603 (nebo 4603). Během následujících minut byste měli obdržet SMS zprávu se svým ČVOP.

      *V tomto případě se jedná o změnu tarifu s technickou podmínkou výměny SIM karty.
    • Vodafone
      Získejte ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele). Zavolejte na infolinku 800 770 077 a požádejte o vygenerování ČVOP. Během následujících minut byste měli obdržet SMS zprávu se svým ČVOP.

    Jakmile obdržíte ČVOP navštivte www.volejtesinnogy.cz nebo využijte volání na operátora na čísle 3332 (cena 20,- za hovor) pro zadání ruční, přenosové objednávky.


  2. Stanovení data přenosu

    Přenesení čísla je dle ČTÚ stanovené na 4 pracovní dny. V případě, že využíváte u jiného operátora paušálovou kartu, tak datum určuje opouštěný operátor. Pokud uvedete kontaktní údaje, informace o datu přenosu vám přijdou SMSkou/emailem. Změnit nebo upravit datum přenosu není bohužel kvůli kapacitě možné. Pro přenos musíte mít SIM kartu innogy Mobil. Přenos proběhne mezi půlnocí a šestou hodinou ráno domluveného dne. Během zmíněných hodin nemusí být číslo aktivní ani u jednoho operátora, funkční bude pouze tísňové volání na číslo 112.

  3. Kdy může můj současný operátor zamítnout mou žádost o přenos čísla?

    Pokud máte u předplacené karty záporný kredit, u měsíčního paušálu v případě platné smlouvy na dobu určitou nebo jiné platné rámcové smlouvy.